IMG_7099-1024x768

AMI Communications slaví 20 let

Letos je to 20 let, kdy byla založena naše agentura. V roce 1998, kdy jsem se do jejích řad připojil i já, by mě nenapadlo, že to uteče tak rychle. Můj první den v AMI jsem večer odcházel s obavou. Byl můj nástup do malé české agentury správným krokem? Hodně věcí bylo tak jiných a amatérských oproti tehdejší jedničče na trhu, kde jsem do té doby působil. Na druhou stranu to pro mě znamenalo, že bude co zlepšovat. A to mě lákalo. Jsem bojovník. Milan Hejl a Aleš Langr, zakladatelé AMI, mě bavili svojí pracovitostí a touhou se učit. A tak jsem zůstal a s pomocí lidí v agentuře pracoval na tom, abychom se stali jedničkou.

Poměrně rychle se mi, díky mezinárodním kontaktům, podařilo najít zahraničního partnera, dnešní síť Edelman a otevřít pobočku na Slovensku. Považuji to za jedno z nejdůležitějších strategických rozhodnutí, které jsme udělali. Bez toho bychom nebyli schopni pracovat pro naše zahraniční klienty, jako jsou Unilever nebo Wrigley. Jednoduše nejde dělat PR v cizí zemi na dálku.

Co AMI v roce 1998 chybělo, bylo sebevědomí. S rostoucí profesionalitou a portfoliem klientů se nám to však podařilo překonat. Dneska si myslím, že někteří máme sebevědomí až příliš a někdy nám chybí pokora. Zářným příkladem mohu být já :). Ale i v tomto směru na sobě pracuji.

Podařilo se nám postavit nejlepší týmy v různých specializacích. Díky Míle Pražákové a pak Janě Nidrlové jsme vytvořili nejsilnější Health Care tým v ČR. Stali jsme se hlavní agenturou v oblasti ICT, kterému dnes šéfuje Hanka Kovaříková. Anně Balíčkové se podařilo, i v době ekonomické recese, udržet a zajistit narůst u klientů v oblasti Consumer Marketingu. Dařilo se i druhé divizi pod vedením Milana Hejla. Marcela Minářová a Mirek Novák vybudovali silné portfolio v oblasti průmyslu a financí, z nichž právě průmyslové klienty vede Roman Binder. Pavel Novák zase dlouhodobě roste v oblasti nápojového průmyslu. Silní jsme také v Public Affairs. Jana Marco a její PAN Solutions výborně doplňují kompetence AMI a mají za sebou skvělé výsledky. Stejně tak Peter Hermann a ted’ Vladan Crha rozvíjejí náš největší klenot do budoucnosti, Digital Communications.

Noví partneři Eva Sroka a Honza Kučmáš zase přinášejí do firmy jiný pohled na věc a jejich vstup jako partnerů AMI byl pro celou firmu obrovským přínosem a oživením.
Honza je tou pravou osobou nejen pro řízení našich zahraničních poboček a grafického studia. Jeho přínos je i v senioritě a zkušenostech z „druhé“ novinářské strany. Jeho kvality potvrdilo i Honzovo letošní jmenování do pozice předsedy APRA.

Eva má za sebou 18 let tvrdé práce v agentuře a i díky ní se nám podařilo výše zmiňované oblasti budovat a rozvíjet. Neznám nikoho kdo by v AMI těch 18 let tak tvrdě pracoval jako ona. Postupně prošla všemi týmy, pracovala na takřka všech našich klientech. Právě ona dokázala na trhu najít všechny naše klíčové lidi a přesvědčit zákazníky, že PR není jen o článcích v médiích a pořádání akcí. Že jediný správný a hlavně nutný je strategický přístup zahrnující v komunikaci všechny oblasti marketingu.

Moc děkuji všem současným i bývalým zaměstnancům AMI, bez nichž bychom tohoto úspěchu nikdy nedosáhli. Děkuji také našim klientům, kteří věří v naše kvality. Dík patři i všem našim dodavatelům a těm, se kterými přicházíme do pracovního kontaktu. Zároveň chci za sebe, jako největšího akcionáře celé AMI skupiny, slíbit, že budeme i nadále odhodlaně pracovat na tom, aby AMI byla za dalších 20 let ještě silnější.

Sdílejte:

Facebook
Twitter
LinkedIn

O MNĚ

MAREK STRÁNSKÝ

Marek Stránský, Managing Partner AMI Communications. Pořád mě ještě baví PR

KATEGORIE

ŠTÍTKY

TWITTER